Dags att bli rädd

Jag har en Justin Bieber låt i huvudet och det är utan tvekan lite läskigt. Anledningen till att jag har den i huvudet var att jag lyssnade på musik på Youtube igår och då dök den upp. När jag städar måste jag ha musik på och det är smidigt att bara låta Youtube vara på då. Kombinationen av att gräva i trädgården och ha hundar gör nämligen att en hel del jord följer med in och det finns gränser för hur skitigt det får vara inne innan jag reagerar. Den gränsen hade passerats med råge igår. Det är den här låten som fastnat i mitt huvud.

Kommentarer

  1. Jag har också hört den när jag haft på VH1, lätt att få på hjärnan men i mitt tycke en otroligt platt låt, som så mycket annat nuförtiden. Själv har jag fått en annan låt på hjärnan ibland, en ung kille som jag antar ska vara gullig/snygg han också. Shawn Mendes heter han och låten heter "Stitches". *skakar på huvudet*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stiches hade jag i huvudet för några dagar sedan. Fattar inte varför låtar jag inte ens gillar fastnar i mitt huvud

      Radera
    2. Visst är det onödigt?!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den