Det kan nog vara förvirrande

Kom att tänka på vilka olika sidor av mitt liv som jag delar med mig av i bloggar. Och hur förvirrande det nog kan bli om man läser mer än en av mina bloggar och inte förstår. En blogg visar nog mig som hyfsat normal hundägare och så har vi då den här som visar hur det är och det är inte så vettigt. Här kan jag skriva att jag vill dö samtidigt som jag i en annan blogg visar bilder på hundarna och ger sken av att jag har haft en bra dag. Nu förutsätter jag att alla som bloggar bara visar delar av sitt liv men det blev så mycket tydligare för mig att jag har en ordentlig uppdelning när jag tänkte på det

Kommentarer

  1. Man måste inte dela med sig av allt till alla, du har ju olika läsare på de olika bloggarna (utom jag då). Det är som FB, en del postar bara när allt är solsken och rosor men försvinner när allt inte går lika bra och en del gör tvärtom. Det är inte så konstigt, alla har olika sidor. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den