Kladdat färg

Att skriva att jag har målat är nog mer korrekt men eftersom jag lyckades drälla färg lite överallt känns kladda som ett bra ord. Det var fint väder idag så det kändes som om det var värt att chansa på att måla trappräcket. Nu lär det vara torrt så om det börjar regna är det rätt okej. Husvagnen hämtades hem idag och det är skönt att vi hann klart med det fast det tog någon dag längre än det var tänkt. I slutet av veckan ska jag ta itu med att plantera ut blomsticklingar som har fått växa till sig inne. När det är gjort har jag fixat med allt jag hade tänkt mig i trädgården

Kommentarer

  1. Det är extremt själviskt av mig men jag önskar ändå att din trädgård ska vara ett evighetsprojekt så att du inte lämnar jorden. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vid det här laget så börjar det kännas som ett evighetsprojekt=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den