Överväldigande trötthet

Känslan idag är att jag faktiskt inte orkar mer. Att hålla ihop tar så hårt på krafterna och nu är de slut. Jag vill faktiskt inte mer nu, någon gång måste det få vara nog. Logiskt så vet jag att det inte är någon idé att göra något men funderar ändå på alla tabletter som ligger i en låda. Har jag turen på min sida skulle jag kunna hinna iväg och ta dem. Problemet är bara om jag inte har turen på min sida och min sambo har oturen att hitta mig. Det vill jag inte utsätta honom för. Och jag vill inte riskera att bli hittad i tid. Hängning är ett alternativ men lite osäker på om jag vill utsätta någon för att hitta en hängd person
Funderar vidare

Kommentarer

  1. Jag kan inte föreställa mig känslan men jag tänker faktiskt ofta på dig och blir lite orolig om du inte bloggar varje dag. <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var rart av dig men jag vill inte att du ska vara orolig. Jag vet inte när jag dör. Den här dagen överlever jag

      Radera
  2. Jag vet att du inte vet just nu. Jag tänker på dig ändå, kan inte hjälpa det. Jag respekterar att du inte vill leva och vill och tänker avsluta ditt liv men jag bryr mig om dig tills dess. <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den