Sol

En dag med sol. Väldigt skönt med fint väder men samtidigt känner jag att jag nu borde se fram emot en massa blommor som dyker upp och möjligheten att fota dem. Men jag känner mer bara jaha. På fönsterbrädan ser en av tomatplantorna ledsen ut så jag borde lyfta på häcken och ge den vatten men jag känner bara jaha. Nu kan det bero på att jag inte ens är så förtjust i tomater utan jag sår enbart tomatfrön för att sambon gillar tomater. Dumpar över ansvaret på honom att hålla tomatplantorna vid liv så fort de blivit lagom stora

Kommentarer

  1. Äh borde och borde... mycket man borde om man tänker men det är ju inte så att man faktiskt måste. Det är okej att sitta på den där rumpan och låta bli för att man inte orkar också.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den