Ännu en sådan dag

Så jäkla trött även idag men ska försöka orka fixa lite i trädgården om några timmar. Igår kväll kom det ett ordentligt åskväder med mycket regn så vattna behövs i alla fall inte. Borde väl ta och gå ett varv i trädgården om en stund och se hur många av växterna som ligger platt. Verkar som om jag blir tvingad att skjuta på min plan lite på grund av saker jag inte kan styra över. Rent krasst så är det ingen katastrof, har jag levt så här många år så lär jag stå ut några veckor till, får försöka göra det bästa av det helt enkelt

Kommentarer

  1. Ibland är jag glad att bara ha balkong med tak, då riskerar man bara att växterna blåser ner platta. Hoppas att dina klarade sig.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den