Äntligen kväll

En lång dag närmar sig sitt slut.
Önskar verkligen att jag på allvar hade kunnat njuta på riktigt av blommorna men det är inte riktigt så. Jag konstatera att det blommar och det ser trevligt ut men mer än så är det inte.
Lite har jag i alla fall kunnat skratta åt idiotfamiljen i byn. De vuxna i familjen tar inte någon hänsyn till folk när de kör genom byn och en av de vuxna roar sig med att bränna däck på vägen ibland. Nu har de då inhandlat skyltar som uppmanar bilister att köra sakta för att det finns lekande barn. Ett tips skulle kanske vara att själva visa hänsyn så kanske folk kör lite saktare förbi deras hus eller så kan de kanske vara begåvade nog att stänga sin grind så inte barnen kan ta sig ut på vägen

Kommentarer

  1. Men vilka människor det finns! De flesta tycker jag ändå går till sig själva när de tänker på hur de vill att andra ska bete sig men så finns det folk som de i din by - de får göra hur och vad de vill men inte andra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det enda positiva är att de på sätt och vis är rätt underhållande i sin idioti

      Radera
    2. Det är bra så länge man kan skratta åt eländet i alla fall!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den