Att vakna och vara förvirrad

Jag sov dåligt i natt och resultatet blev att jag var så trött att jag sov en stund på dagen. Att vakna och inte veta om det är morgon eller inte och vara allmänt koko gillar jag inte. Nu börjar väl hjärnan klarna lite så det är bra. Vet inte riktigt varför men jag kom att tänka på en kille jag hade ett kort förhållande med för länge sedan. En av sakerna jag minns bäst med honom är att han hade en ingift släkting som försörjde sig och sin familj på att fota kor. Jag tyckte att det var udda då och det tycker jag fortfarande. Killen var inte svensk utan var här som utbytesstudent och han tyckte att jag skulle flytta med honom till Tyskland när hans tid som utbytesstudent var över. Nu gjorde jag då inte det men vi höll kontakten ett tag. Vet inte riktigt varför jag kom att tänka på honom men jag hoppas att han har det bra.

Kommentarer