Besviken

Varför kan inte författare antingen skriva bra eller dåliga böcker? Blir så besviken när jag läst en bra bok och sedan läser en till av samma författare och den är dålig. Läste En dåre fri av Beate Grimsrud för ett tag sedan och gillade den verkligen. Så jag tänkte läsa en till bok av henne och valet föll på Har någon sett mig någon annanstans? Än har jag bara läst runt 50 sidor men jag har ingen lust att läsa mer för den är bara konstig. Får känslan av att texten är skriven av någon som har en psykos för det är skumt alltihop.
Har avverkat Springfloden, Den tredje rösten och Svart gryning av Cilla & Rolf Börjlind och jag kan verkligen rekommendera alla tre om man vill läsa bra deckare i sommar.

Kommentarer

  1. Jag behöver lite boktips inför sommaren så tack för det😊

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen problemet, en av mina favoritförfattare har blivit sämre och sämre med tiden men jag fortsätter ändå att köpa böckerna för jag gillar de flesta karaktärerna trots allt, men ibland får jag bläddra några sidor för det blir ingående sexbeskrivningar. Boring.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den