Det borde få mig att röka mindre

men icke. En av hantverkarna som jobbar på grannens hus har på sig lite för lite kläder i mitt tycke. Det gör att jag aldrig riktigt vet var jag ska titta när jag är ute och röker. Jag är för lat för att gå längre än till altanen och sitter jag på altanen blir det naturligt att titta rakt fram och där är grannarnas hus. Och på byggnadsställningen är hantverkarna eller på taket. Det enda mannen har på sig är ett par minimala shorts och jag tror inte att det finns någon person som skulle kunna få shortsen att se klädsamma ut.

Kommentarer

  1. Men fy så osmakligt. *kräks* Minishorts är aldrig snyggt, särskilt inte på män. Den mannen tror uppenbarligen för mycket på sin egen förträfflighet. *kräks lite till*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snart börjar de med andra sidan på huset så får se hur det går då för då kommer folk som kör på vägen få se=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den