Lite dåligt samvete har jag

På ett sätt känns det som om jag ljuger för sambon när jag spelar att allt är som det ska vara. Jag är med och planerar vad vi ska äta fast jag i mitt huvud skriker att det inte spelar någon roll för när de dagarna kommer är jag borta. Nu finns det inget annat jag kan göra för skulle han förstå vad jag planerar skulle han göra sitt yttersta för att hindra det. Och jag tror att det är värre att försöka hindra och misslyckas än att inte inse innan det är för sent. För sambons skull hoppas jag att de inte kommer att leta i frysboxen igen efter mina likdelar för det är bara för bisarrt. Tänker inte dö i natt så ingen anledning till oro

Kommentarer

  1. Svårt att veta vad som är värst för din sambo men jag förstår nog din känsla lite fast ur en lite annan vinkling, den vintern min mamma dog (18:e december) hade hon och min syster planerat julen bara i november och jag tror att min mamma visste redan då att det inte skulle bli något mer jul för henne men hon spelade med för min systers skull och jag tror att det var snällast faktiskt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den