Nu känner jag att det är dags att dela med mig av min visdom igen

Det skulle ju vara lite tragiskt om all min visdom inte sprids så det är väl på tiden att jag delar med mig igen.
Idag tänkte jag mig då tipsa om hur man får fler besökare till sin blogg. Givetvis så har jag inte provat något av mina tips för att jag är inte så desperat. Här kommer mina tips:
  • Publicera lättklädda bilder på dig själv. Det spelar ingen som helst roll hur du ser ut. Oavsett kroppsform kommer en del sitta och dregla över dina bilder, en del kommer att tycka att du är för fet/för smal och inte borde lägga ut bilder men besökare får du. En del lär ju dock vara äckel men man får ju inte vara så nogräknad.
  • Framför bisarra teorier som sanning. Det går bra att envist hävda att jorden är platt eller att människor som använder ett visst klädmärke/sminkmärke är smartare än andra. Det leder till att folk tittar in på bloggen för att argumentera mot dig eller ta en närmare titt på vem som har så konstiga åsikter.
  • Skriv detaljerat om ditt sexliv även det lär dock locka äckel men ett äckel är också en besökare.
  • Arrangera meningslösa tävlingar som gör att deltagarna ska länka till din blogg. Du har säkert någon ful sak i någon låda som du fick gratis för 5-10 år sedan som du kan ha som pris. 
  • Besök stora bloggar. Det duger nog att lämna samma kommentar på alla, lämna något fånigt meningslöst beröm och håll tummarna för att det ger lite besökare till dig.




Kommentarer

  1. Hjälp vilka klockrena förslag, vet inte vilket jag ska prova😉😉hahaha

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den