Det låter ju trevligt...

Jaha det verkar som om sambons ex frus syster med make planerar att komma på besök. Det låter inte så roligt om jag ska uttrycka vad jag känner men det är som det är. Lutar väl åt att jag får ta och ägna några dagar åt att städa så huset ser lite bättre ut. Under de 10 åren som jag har bott här har många hundtassar skuttat runt och golven har blivit lite slitna. Det blir ju inte direkt bättre av att en hund som valp gnagde på golvlister och en annan grävde hål i plastmattan/golvet i hallen... Så är det att ha hund. Nu lever jag inte i någon fantasivärld tyvärr så jag är på det fullständigt klara med att de kommer att bedöma huset och mig. Jag avskyr att bli bedömd men eftersom sambon gillar personerna så får jag anstränga mig

Kommentarer

  1. Men ärligt talat, exfruns syster?? Jag har iofs förstått att din sambo inte vill lämna dig ensam men han kunde ju skjuta på det hela då och hälsa på dem själv vid ett senare tillfälle? Visst kan man gilla folk från sitt förflutna, men igen... exfruns syster? Jag älskar och saknar fortfarande min exsambos mamma efter 14 år men inte har jag kontakt med henne. Lite underligt om jag får tycka själv. Hoppas att det går bra med besöket ändå, skit i vad de tycker - det är inte de som bor där utan du och din sambo.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också att det är rätt psyko men jag känner att jag ändå inte riktigt orkar bry mig. Nu bor de ca 80mil härifrån och ska till ett ställe i närheten för en sak så jag antar att de tycker att det är smidigt att passa på och hälsa på

      Radera
  2. Ah, ok. Om de känner för att döma ert hus så kan du ju sätta hammare och spik i handen på dem så kan de fixa det som de tycker sticker i ögonen.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den