Enligt min plan

skulle jag vara död nu men som alla kan gissa är det inte så bra. Inte har jag ens gjort något för att lyckas med det heller. Jag erbjuder ett par anledningar till att det ej är så:
  • Jag har insett att livet är en gåva som man inte får slänga bort.
  • Jag har beslutat mig för att försöka bli jordens äldsta människa.
  • Sambon har skadat sig vilket gör att han som mest kan gå ett varv runt huset. Vilket innebär att jag inte har någon möjlighet att smita ut i skogen och om jag dör finns det ingen som kan promenera/aktivera hundarna.

Ibland får jag en känsla av att det är någon däruppe eller därnere som lägger sig i min plan

Kommentarer

  1. jag är glad över att du fortsätter försöka finnas. <3

    SvaraRadera
  2. Jag har faktiskt haft den känslan med dig flera gånger, att livet inte är färdigt med dig även om du är färdig med livet. Krya på sambon.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jävligt irriterande är det. Nu blir jag även tvingad att handla linsvätska och annat som jag inte brytt mig om att handla eftersom jag inte skulle leva. Lutar åt att sambon får ringa vc imorgon och förhoppningsvis är det något som fort går över

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den