Ett projekt kvar

Och det blir garanterat det sista för det går ut på att dö. Nu är jag helt klar med projekten jag dragit igång under det här året. Onödigt att lämna något halvfärdigt efter sig. Funderar lite på om jag har några mer papper jag borde rensa ut, nu har jag i och för sig tidigare sagt åt sambon att han ska bränna allt i en pärm om jag dör. Frågan är bara om han kommer ihåg det, kan alltid sätta små lappar på det som släkten inte borde få läsa.

Planen är icke att dö idag så ingen oro för mig tack

Kommentarer

  1. jag vet att vi inte känner varandra: men jag kommer att sakna dig & det kommer bli tomt utan dina ord. <3

    SvaraRadera
  2. Jag har sagt det förut men måste säga det igen för det är så himla märkligt; En del av mig oroar sig för dig men en annan del skulle faktiskt känna lättnad för din skull eftersom jag vet att du inte vill finnas i livet. Därför vet jag inte hur jag kommer att känna mest om jag skulle få reda på att du dött.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den