Irriterad

Jag är inte irriterad över att en vallmo snart ska slå ut utan den har inget med mina känslor att göra.

Jag funderade ett tag över vad jag känner nu och det är ren irritation. Lite känns det som om det jag borde känna är lättnad för att slumpen griper in och förstör mina planer. Men nej så känner jag inte alls utan det är bara irritation jag upplever över att det inte blev som jag tänkt. Nu borde jag även ta ställning till vad jag behöver köpa med tanke på att jag lär få hålla mig vid liv ytterligare en tid. Kan ju kanske vara bra att ha linsvätska och några par hela strumpor, jävla skit

Kommentarer

  1. Det måste tära på dig, kan inte ens förstå men om det varit jag hade jag nog blivit galen på riktigt av att inte få frihet, eller vad man ska kalla det. *kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fördelen nu är nog att jag är så jäkla trött av att själv motionera djuren så jag orkar inte vara så knäckt. Fortsätter det ett tag till lär jag komma i fler par byxor så då behöver jag inte fundera över att köpa några nya i alla fall

      Radera
    2. Trots att du mår och känner som du gör så orkar du på något sätt se åtminstone en del saker positivt, det beundrar jag.

      Radera
    3. Så positiv är jag nog inte men har lärt mig att en del saker kan man inte göra något åt och då är det bara att acceptera

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den