Jävla fåglar

Jag hade tänkt gå ut och röka men nu känns det inte så lockande. Hörde en ordentlig duns från altanen så ännu en fågel har flugit in i en ruta. Frågan är nu om den dog på en gång, är skadad eller bara omtöcknad. idag verkar det än i alla fall som om det inte blir någon åska så jag får passa på och skriva några ord. Efter att ha fått flera modem förstörda av åska så är vi lite bättre på att dra ur allt när åskan närmar sig.
Meningen med livet har jag inte kommit på än men jag roar mig fortfarande med att fixa samma innerdörr som jag började med för några dagar sedan. Går inte fort när det krävs många lager färg och torktiden är lång. Annars så känns det mest som jag väntar och väntar på ett bra tillfälle och det dyker inte upp.

Kommentarer

  1. Usch vad korkade fåglar är ibland, och jobbigt att behöva ta rätt på kropparna eller slå ihjäl dem om de blivit skadade. :-( Kämpa på med dörren och hoppas att ni slipper åska idag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den