Och jag ägnar mig åt vettiga saker under tiden jag har kvar...

Idag kom jag på att jag inte har sett ett retriverkoppel på ett tag så jag började leta. Nu handlar det om ett koppel som jag köpte för 6-7 år sedan och kostade under en hundring. Så varför jag ägnat en dag åt att leta efter det vet jag inte. Var den är vet jag fortfarande inte. Funderar lite på om den blev kvar på dårhuset någon av gångerna jag varit där. Brukar åka till dårhuset i hundjackor för mina kläder är alltid i förrådet och jag vill inte att någon vanlig jacka knölas ner i en plastlåda eller en kasse. Det känns helt klart vettigt att jag ägnar min tid åt sådant här

Kommentarer

  1. Jag vet inte om du är som jag men jag kan bli besatt av sådana saker också. Just nu är det ett par shorts jag letar efter litegrann varje dag, jag har bara två par och nu är ett borta och det andra är trasigt. Jag stör ihjäl mig på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lite så är det. Det stör mig väldigt att jag inte kan hitta den och inte kommer på var jag kan ha lagt den. Jag brukar alltid ha kopplet i en jackficka eller i en byxficka, alltid bra att ha ett extrakoppel med sig

      Radera
  2. Brukar man ha ordning på saker och ting och bara på ett fåtal ställen så är det ännu mer störande. Kan din sambo ha tagit det och tänkt att du skulle kunna använda det som rep?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det skulle han aldrig göra. Har rep och annat hemma så det skulle även vara rätt meningslöst att gömma ett koppel

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den