44 kr

Det är summan som jag har kvar på mitt konto nu. Insåg att ett recept på medicin går ut snart så jag beställde medicin. Blir alltid nojig när jag behöver ordna med receptförnyelse så det undviker jag gärna i det längsta. Min skräck är nämligen att någon läkare ska säga nej och förklara att jag i fortsättningen ska få medicin delad till mig. Det känns inte direkt aktuellt. Nåväl nu kommer jag i alla fall få hem 250 tabletter av en sort och 100 tabletter av en annan sort och det räcker ett tag och det går att ta livet av sig med det ett par gånger och som bekant räcker det att dö en gång om ingen återupplivar en.

Kommentarer

  1. Jag förstår känslan precis med tomt konto, det suger. :-(

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den