Den här bloggen har blivit lika rolig som att sitta och titta på regndroppar som faller

Med andra ord är det väl på tiden att jag gör något åt det eller slutar blogga. Att jag skulle sluta blogga är inte troligt för det händer att jag har något vettigt som jag vill föra fram. Jag får med andra ord försöka rota fram något vettigt ur min förvirrade hjärna. Det lär ta ett tag men förr eller senare dyker något upp. Idag har jag i alla fall konstaterat att björnen/björnarna här är rätt smarta för de håller till i området som jägarna inte har jagat i än.

Kommentarer

  1. Man kan inte alltid ha något vettigt att säga, det gör ingenting. Jag fortsätter läsa här ändå. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den