Glor på tv

Så är sambon på väg till sitt läkarbesök. Får se om läkaren kan lista ut vad som är fel på hans ben. Lite tveksam till det är jag för det är inte direkt den bästa läkaren han ska träffa. Sambon själv anser att han har blivit lite bättre, jag håller inte direkt med om det utan ser det snarare som att han har pressat sig och ansträngt sig för att låtsas ha mindre ont. Syftet med det har då varit att avlasta mig för att jag har varit lite för trött och koko. Resultatet när han har promenerat med hundarna har nämligen varit att han har vaknat mitt i natten för att han har så ont.

Jag ägnar dagarna åt att glo på OS och motionera djuren och så mycket mer än det orkar jag inte

Kommentarer

  1. Håller tummarna för att läkaren trots inkompetens hittade felet och kan åtgärda det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som om det är benhinneinflammation så nu ska sambon ta antiinflammatoriskt i två veckor. Så jag får hänga kvar ett tag till

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den