Grannarna lär tro att det slagit över helt för mig

Svalorna är för tillfället otäckt närgångna. Att ha svalor som flyger rakt mot en är rätt läskigt för de kommer i full fart. Av någon anledning så verkar de sikta på mig när jag är ute eller sitter och röker. För att få dem att vika av i tid blir det så att jag viftar frenetiskt med armarna när jag märker att de är på väg mot mig. Ser man mitt beteende på lite avstånd verkar det nog inte så vettigt. En person som med jämna mellanrum börjar vifta och ser uppjagad ut ger nog inte ett så vettigt intryck

Kommentarer

  1. Men usch! Jag är inte rädd för fåglar men någon måtta får det ju vara tycker jag. Du är ju inte direkt tillräckligt liten för att vara en fluga... knäppfåglar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den