Håller mig borta

Om jag nu minns rätt så startade björnjakten idag. Det gör att jag inte har några planer på att röra mig i skogen idag. Inte för att jag är rädd för att bli skjuten, folk som jagar här brukar ha koll så chansen/risken att bli skjuten ser jag som obefintlig. Det är chansen att träffa på en skadeskjuten björn som gör att jag håller mig borta. Tanken att bli attackerad av en björn tilltalar mig inte och skulle det ske och jag hamnar på sjukhus skulle jag garanterat få frågan hur jag lyckades bli skadad. Och sedan skulle de skriva in självskadebeteende i min journal.

Kommentarer

  1. Ja, det gör den och skadeskjuten björn står inte heller på min lista över saker att uppleva. Och din sista mening skulle vara rolig om det inte var troligt att det faktiskt skulle hända.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle jag råka ut för det och få det i min journal så skulle jag nog skratta

      Radera
  2. Lyckas du med den journalanteckningen så blir jag grymt imponerad hahaha :) :)

    SvaraRadera
  3. Det ska nog inte vara omöjligt=)Men jag vill nog inte leka med en björn för att se

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den