Känns lite underligt

Sedan en vecka eller något liknande så finns jag på instagram. Nu är det min vettiga sida som jag visar upp där så någon länk till mitt konto kommer inte att dyka upp här. Vet man vad vi har för hundraser så är det bara att söka på det så kommer man hitta mitt konto. Igår kollade jag lite på min systers konto och upptäckte att en av min systers följare är ett ex till mig. Det känns lite lätt udda. Nu umgicks jag och mitt ex en del med min syster men så vitt jag vet har inte min syster och mitt ex haft någon direkt kontakt efter det. Jag är väldigt säker på att de inte umgås i samma kretsar på något sätt fast de bor i samma stad. Jag är säkert löjlig men det känns ändå underligt när personer från mitt förflutna följer min syster

Kommentarer

  1. Har en känsla av att Instagram är precis som Facebook för många - flest "vänner" vinner och man slänger ut halmstrån och godkänner/skickar förfrågningar från alla omöjliga och möjliga människor. Själv begriper jag inte grejen alls, jag har heller inte Instagram och kan inte se någon anledning att skaffa det, åtminstone inte i nuläget. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Instagram är nog inte riktigt något för mig. Insåg det igår men tänkte låta kontot vara kvar några dagar och känner jag samma då försvinner jag därifrån. En hel del dåliga bilder som får man gilla och många hundar med stackel på som retar upp mig. Allt som retar upp mig bör jag hålla mig borta från

      Radera
    2. Hade jag aldrig fixat, har redan tagit bort ett pucko från FB - användarnamnet "Imre" från forumet, hon har rottis och tränar IPO och försvarar bilder på hundar med stackel eller elhalsband med det otroligt uttjatade "det är lagligt i de länderna" - och då är det ok eller?!?! *arg* Orkar inte med puckon.

      Radera
    3. Det är ett väldigt dåligt argument. Dödsstraff är okej i en del länder men inte sjutton vill jag se det. Jag tar extra illa upp när det är bilder på en av raserna vi har med stackel

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den