Lite tystare här

Och det beror på att jag är så jäkla trött. Ska jag vara tacksam för något så är det för regnet. Gräsmattan är nämligen i desperat behov av klippning men eftersom det regnar varje dag går det inte att ta itu med det. Det är bra för det finns inte en chans i världen att jag skulle orka klippa den. Något som är mindre positivt är att min kropp alltid skriker efter fett och socker när jag är för trött. Det är inte så bra när man vill gå ner i vikt men jag har nått gränsen när jag är för trött för att neka kroppen det. Därför bakade jag en kaffekaka igår och givetvis åt jag en stor bit av den igår och nu ser jag fram emot att trycka i mig en bit till om några timmar. Tänkte även vara smart och frysa in en del av kakan så jag inte kan trycka i mig allt

Kommentarer

  1. Så är det för mig också, kroppen är desperat efter att få energi och då kräver den fett och socker. Nu är ju socker uteslutet för mig utom i en frukt eller lite bär men fett, hej och hå. Hoppas att du blir piggare snart, tyvärr klipper ju gräsmattan inte sig själv även om det skulle sluta regna dagligen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag får hoppas på att det dyker upp en flock får som snällt betar av gräsmattan utan att röra blommorna

      Radera
    2. Chansen är sådär för det. :D

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den