Rena lakan

Att få krypa ner i en säng med rena lakan känns alltid lyxigt. Nu kan man nog tolka det som att det inte sker så ofta, så illa är det inte lakan byts oftast varje mån. Åskan har tagit en paus nu vilket jag tackar för så jag kan slösurfa lite. Jag har varit dålig på att läsa bloggar och kommentera ett tag och det beror på att det är mycket i huvudet. Orkar med andra ord knappt med mig själv och då är det svårt att orka med andra. Ska ta och läsa lite nu så jag blir klar med den mindre bra boken någon gång

Kommentarer

  1. Visst är det så, om man inte orkar med sitt huvud och sina egna tankar så är det klart att man inte orkar engagera sig i andra heller. Fullt naturligt. Jag uppskattar jättemycket att du läser och skriver i min blogg när du orkar! <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den