Vad har hänt med bloglovin?

Eftersom jag i grunden är lat så orkar jag inte googla. Det som stör mig är att fliken med liknande bloggar eller vad det nu kallades är borta. Istället ser jag bara alla fullständigt ointressanta kategorier, nej jag är inte ett dugg intresserad av att hitta modebloggar eller annat ytligt fåneri. Har bloglovin gjort om sin sida eller vad handlar det om? Hade nämligen en bunt bloggar som jag inte anser är så intressanta att jag vill följa men som jag tittade in på ibland och de hittade jag under fliken som är borta. Jag kommer inte ihåg vad bloggarna heter och orkar inte heller googla så då får det vara.

Kommentarer

  1. Jag har varit inne på Bloglovin' två ggr men begrep mig aldrig på den och det var flera år sedan så tyvärr kan jag inte hjälpa dig med om de har ändrat på utseendet. Varför ha sönder någonting som inte var trasigt från början? :-/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte att bloglovin var smidigt att använda om man vill hitta nya bloggar men nu är det skit. Bloggar i kategorin skönhet och mode har jag inga behov av att hitta. Om de inte ändrar tillbaka tar jag bort mitt konto för de få bloggar jag följer kan jag lika gärna bara besöka då och då för att se om de uppdaterat.

      Radera
    2. Jag förstår dig. Jag har alla bloggar jag läser regelbundet i egna bokmärken. :-)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den