Varför?

Så var det dags att fundera över folket här igen. Under promenaden upptäckte jag att det hängde markeringar i träden.
Markeringarna visade sig hänga runt en promenadslinga. Att någon markerar upp en promenadväg är kanske inte så konstigt på andra ställen men att markera upp något överhuvudtaget här är underligt. Enda gången jag kan minnas tidigare att det hänt var när det var någon form av springlopp här och det var rätt irriterande när det plötsligt dök upp hurtigt folk när jag var ute med hundarna. Frågan är nu om det ska bli något lopp igen eller om någon i byn bara har för mycket fritid och tycker att promenadstigar som alla hittar på behöver märkas upp. Markeringar när det ska bli avverkning ser ut på annat sätt så det är det inte

Kommentarer

  1. Det är ingen som varit ute och spårat med hund och snitslat då?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kan jag inte tänka mig. m någon nu mot förmodan skulle spåra så finns det bättre mark för det och att lägga spår som helt följer en stig verkar inte vettigt

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den