Håller tummarna för att den är bra

För ett tag sedan fick jag en fråga skickad till mig via en av mina andra bloggar. Det var en person som ville fråga om jag kunde tänka mig att läsa en specifik bok och sedan skriva i bloggen om den. Jag funderade ett tag över det och till slut blev mitt svar ja. Att jag funderade över det beror på att jag inte har några problem med att såga böcker jag själv valt att läsa men det blir klurigare när man får en bok skickad till sig. Boken har inget med psykisk ohälsa att göra så jag kommer nog inte att skriva något om den här. Jag hoppas verkligen att det inte visar sig vara en dålig bok men det lär visa sig. Det är inte författare som kontaktat mig utan förlaget så det känns lite udda.

När det gäller boken jag skrev upptäckte jag till min glädje att ytterligare ett bibliotek köpt in den och det är kul. Tror att det bara kommer att gå att köpa den i några månader till så därför är det kul om den finns på några bibliotek för då känns det som om mina ord lever vidare

Kommentarer

  1. Vad spännande att ett förlag kontaktat dig, man kan ju hoppas att det betyder att någon där läst saker du skrivit om andra böcker och tycker att du har en sund inställning. Hoppas att boken är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker att det är kul men lite läskigt samtidigt=)

      Radera
    2. De vill säkert inte att du ska skräda orden, då hade de nog inte valt just dig. ;-)

      Radera
    3. Haha får hoppas att det är så

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den