Som en jävla fars

Och jag gillar inte ens farser. När sambon började bli bättre i benet fick han istället ont i magen. Idag var han till läkaren och diagnosen blev gallsten. Han fick en spruta och om inte det hjälper ska han äta någon medicin och om inte det hjälper blir det operation. Givetvis är det synd om sambon men jag börjar ändå bli lite irriterad över att det hela tiden dyker upp något nytt som gör att jag inte kan ta livet av mig. Jag började nämligen äntligen se att slutet närmade sig. Min plan var bara att vänta till mina föräldrar varit hit på besök och sedan låta det gå någon vecka eller något. Hade varit lite galet att ta livet av mig dagen efter deras besök för då hade de garanterat funderat över om de gjort något fel

Kommentarer

  1. Jag som läst dina bloggar ett tag nu kan helt klart skönja ett mönster, "någon" vill inte att du ska dö. Jag tror inte på någon högre makt alls men ibland kan man undra. Krya på sambon, hedakicki från AoH fick gallsten och de vägrade operera henne skitlänge och hon hade jäkligt ont och åkte skytteltrafik till akuten ett tag. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har börjat fundera på om det är så att det är något varje människa ska göra i sitt liv och innan det är gjort får man inte dö. Om det nu är så tycker jag att jag kan få en vink om vad det är meningen att jag ska göra

      Radera
    2. Du kanske behöver bli religiös. :D

      Radera
    3. Det tänker jag inte bli. Någon gräns får det vara=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den