Oartigt eller artigt?

Jag hörde ett konstigt ljud som jag inte kunde identifiera så för att lösa mysteriet fick jag resa på häcken och spana ut genom ett fönster. Jag kunde identifiera att ljudet kom från ytterdörren eller någon plats nära dörren. När jag spanade ut genom fönstret kunde jag konstatera vad det var för ljud. Tre-fyra talgoxar satt och pickade på ytterdörren, gissar att det var deras sätt att framföra klagomål på att jag inte hade fyllt på ute med fågelmat. Nu har de fått mat igen och ingen sitter och pickar på ytterdörren. Verkar som om de har lyckats träna mig väl

Kommentarer

  1. Hahahaha!!! De är inte dumma de där fåglarna, trots att de har så liten hjärna. Well played! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den