Lite tråkigt känns det

Jag har sålt av en av mina objektiv, anledningen till det är att jag behöver pengar och att jag inte har använt objektivet så mycket. Att ha ett dyrt objektiv som mest ligger i en låda kändes inte så vettigt men ändå var det lite tråkigt att sälja den. Jag fick helt okej betalt för den så jag ska inte klaga men självfallet fick jag ett par tusen mindre än vad jag köpte objektivet för. Funderar på att se om jag kan sälja av ett till objektiv, kan jag få 500 för den är jag nöjd för det är ett riktigt budgetobjektiv som jag inte använt på något år

Kommentarer

  1. Sugigt att behöva sälja grejer man ändå tycker om. Jag lider med dig, förstår helt behovet av pengar.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den