2001

Nu kan man tro att jag syftar på ett årtal men icke utan det är så illa att det här är inlägg nummer 2001. Låter helt sanslöst att jag lyckats åstadkomma så många inlägg utan att ha skrivit mycket vettigt. Åren har gått och många inlägg har det blivit. Ska jag se tillbaka och vara tacksam för något så får det bli att min hjärna återhämtat sig så pass bra från allt att jag klarar av att skriva hela meningar. Lite skador har jag utan tvekan, märker det genom att jag ibland är helt nollställd när det kommer till hur ord stavas eller i vilken ordning jag borde skriva ord i en mening. Jag hade inga sådana problem för 5 år sedan. Hade jag haft sådana problem tidigare så finns det inte en chans att jag hade tagit mig igenom kurser på högskola/universitet. Tacksam för att jag lever kommer jag nog aldrig bli

Kommentarer