Lyx

Efter att jag hade sålt objektivet beslutade jag mig för att köpa något roligt till mig själv. Valet föll på schampo och balsam vilket inte är ett dugg roligt egentligen. Jag tänkte unna mig någon dyrare sort och se om de mot förmodan skulle vara bättre för mitt hår. Har under åren provat många dyra och billiga sorter och ansett att de dyra inte är ett dugg bättre. En del dyra märkes schampon och gjort att mitt hår mest påminner om svinto och det är inte så bra. Nu köpte jag den här sorten
Köpte balsam av samma märke också. Nu har jag tvättat håret några gånger med det och om man bortser från att det luktar för mycket så är det riktigt bra. Tror aldrig att jag har haft så här blankt och mjukt hår tidigare. Det enda sura i det hela är att jag inte lär ha råd att fortsätta använda det när flaskorna är slut. Tror jag betalade runt 250kr för schampo och balsam och i min värld är det mycket pengar

Kommentarer

  1. Det är en av de bästa grejerna med kort hår, det är skitsamma vilket schampo man använder och balsam behöver man inte heller. Jag köpte två rätt stora flaskor Barnängens schampo för 25:-, de kommer att räcka minst 7-8 månader. :D Med långt hår är det en helt annan sak men jag håller med dig om dyra märken, jag har dock hört att Bedhead ska vara bra.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den