Skit också

Lutar åt att jag måste köpa nytt batteri till datorn snart för batteriet blir fort sämre. Nu klarar sig datorn runt en timme och den tiden blir självfallet kortare om jag lyssnar på musik samtidigt på den. Jag vill verkligen inte lägga pengar på ett batteri men har nog inte så mycket val.

Tiden håller på att rinna ut för min bok och det känns helt okej för mig. Minns jag rätt skulle det gå att köpa den under två år och nu är det bara runt en månad kvar av den tiden. Om man vill köpa den och inte har gjort det än så är det med andra ord tid för det nu. Antar att den fortfarande säljs på adlibris, bokus och lite fler ställen men jag orkar inte kolla upp det

Kommentarer

  1. Det är sugigt med nytt batteri, sådant är inte billigt. Hoppas du hittar ett till bra pris, kolla Pricerunner eller Prisjakt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den