Tecken från en högre makt

I morse tänkte jag ställa mig på vågen för att se hur illa det är. Jag tycker om pepparkakor och när julen närmar sig trycker jag gärna i mig lite för mycket. Vågen hade ingen lust att berätta min vikt utan berättade istället att batteriet i den var slut. Det går bara att tolka på ett sätt nämligen att någon högre makt anser att jag får fortsätta äta lite för mycket onyttigt och att vikten inte är något jag ska bry mig om nu. Givetvis lyder jag den högre makten så nu ska jag äta kaka och dricka kaffe

Kommentarer

  1. Jag håller med dig, det är absolut ett tecken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett tydligt tecken😁

      Radera
    2. I den linjen önskar jag att min blodsockermätare ska gå sönder.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den