Februari blir nog roligt...

Kallelse till tandläkaren fick jag förra veckan och idag kom en kallelse till någon läkare på vårdcentralen. Båda tiderna är i februari och jag planerar chockerande nog att besöka bägge. Tandläkaren skulle jag varit till förra året så att skjuta på det mer är inte ett alternativ och läkartiden är ca 2v innan mitt frikort går ut. Misstänker att jag kommer lyckas skrämma läkaren för det lyckas jag alltid med fast det inte är min avsikt. Är de dumma nog att ställa frågor så får de allt tåla svaren.

Kanske någon som funderar på vad som hänt med mina självmordsplaner och svaret är att de finns kvar. Att jag inte gjort något åt det beror på att sambon inte mått bra och det är inte rättvist mot honom om jag tar livet av mig nu. Dör jag nu blir han utsatt för en massa stress både för att jag är död och för att han måste fixa med djuren. Därför får jag helt enkelt vänta på lämplig tidpunkt

Kommentarer

  1. Jag borde också gå till tandläkaren, har tänkt fixa tandvårdsförsäkring under förutsättning att jag inte har en massa som måste fixas i munnen först men nu blir ju djuren sjuka hela tiden. Lycka till med läkarbesöken, hoppas du har/får en vettig läkare.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den