Så otränad

Att promenera är en sak att skotta är något helt annat. Ägnade ca 1h på fm åt att skotta och nu känner jag av det i ryggen. Är inte riktigt van vid den typen av motion vilket är rätt logiskt eftersom det inte finns så mycket att skotta när det inte är vinter. Nu snöar det igen så jag misstänker att det kommer bli mer av den typen av motion. Annars så är jag lika less som igår. Upptäckte att min ekonomi ökar med svindlande 70kr/mån. Nu känns det inte direkt som om det gör någon större skillnad men mer är bättre än mindre

Kommentarer

  1. OMG! Nu kan du resa jorden runt - eller inte. Vilken höjning, det är ju nästan så de skulle kunnat skita i den men å andra sidan är 70:- 70:-.
    Snöskottning är jag glad att jag inte behöver ägna mig åt, min rygg skulle ogilla det starkt. Bra jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det blir svårt att avgöra vad jag ska unna mig för lyx=) Sambon tyckte att jag kunde lägga det på öl

      Radera
    2. Tja, dricker man sådant så varför inte!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den