Trött och gnällig

Allt är som vanligt med andra ord. Idag fattar jag faktiskt inte varför jag känner mig så fruktansvärt trött, jag har inte gjort mycket idag och borde vara pigg. Imorgon är det dags för ett besök på vårdcentralen. Jag håller fortfarande tummarna för att jag inte ska bli vägd, det borde räcka att bara skriva in lite fluffig i min journal så kan man skippa vägning. Tvivlar lite på att jag kan få igenom det om de vill väga mig men jag kan alltid försöka. Blodprov har jag inga problem med och det är fullständigt logiskt...  Att bli stucken med en spruta går bra även om det krävs tre-fyra försök men att ställa sig på en våg är otrevligt

Kommentarer

  1. Jag gillar inte heller att väga mig. Ska köpa ny våg och det känns inte som något vettigt att lägga pengar på.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den