Vad finns det för ord idag då?

Med tanke på att jag läser en del borde jag aldrig ha någon brist på ord. Underligt nog så är det inte så, ibland finns det inga ord som riktigt passar fast en flock flyger runt i huvudet. När jag sitter var jag sitter nu kan jag se in i köket ett par hus bort. Avståndet är så långt att jag inte riktigt kan se några detaljer men jag ser när de öppnar kylen tack vare lampan i kylskåpet. De öppnar kylen ofta. Det är kanske något jag borde ägna en dag åt att studera. Tror dock inte att det kommer ske för så intresserad av folks liv är jag inte. Känner inte riktigt att den kunskapen skulle tillföra något till mitt liv.

Kommentarer

  1. Det vore iofs lite roligt och extremt creepy, att sitta en hel dag och anteckna hur ofta/hur många gånger de öppnar sin kyl och sedan posta listan till dem. "I'm watching you" liksom. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jag kan tänka mig vilka spännande rykten som skulle gå i byn om jag gjorde det=)

      Radera
    2. Man har inte roligare än man gör sig brukade min moster säga!

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den