Dags för kaffe

Ännu en bok som har tagit slut. Nu var det inget mästerverk så det känns helt okej att den är slut. Lite lätt rubbat känns det att det var bok nummer 36 som jag har läst i år och det är bara mitten av mars. Vill inte tänka på antalet timmar som jag har läst. Inte för att jag direkt har haft energi att göra något annat och att läsa är bra avkoppling. Borde däremot läsa mer på eng eller ge mig i kast med att läsa böcker på norska. Norska känns som en lagom utmaning och mitt eng ordförråd skulle nog behöva hållas igång bättre

Kommentarer

  1. Du kan få den kassa boken jag skrev om i min blogg, "The bone hunter". :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var ett fint erbjudande men jag tackar nog nej😀

      Radera
    2. Det gör du rätt i. :D

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den