Det går bra för mig

Så var det ännu en dag när jag blir lite trött på mig själv. Jag fick en räkning på mail för några dagar sedan och ordentlig som jag är så lade jag in den på en gång. Om jag hade lyckats skriva in rätt månad när företaget ska ha pengarna hade det varit ännu bättre. Jag lyckades fylla i mars istället för april. Det är ingen katastrof men min tanke var att jag skulle lägga undan hälften till räkningen den här månaden och sedan ta resten nästa månad. Nu är det som det är och inget att göra åt för företaget fick pengarna idag

Kommentarer

  1. Nej vad segt. :-( Jag är efter med alla räkningar man kan tänka sig och kommer inte ikapp för pengarna finns helt enkelt inte. Det är så j*la drygt att leva på sjukersättning, ingen jäkel blir ju rik på det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blir lite trött på mig själv. Bara att hålla räkningar på ett minimum är en utmaning och det finns ju faktiskt saker man inte kan välja bort

      Radera
    2. Ja precis, det är ju så.

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den