Hur jäkla svårt ska det vara

I den här digitala eran är det en självklarhet för mig att det ska kunna gå att hitta en mailadress till ansvarig person för vårdcentralen. Så resonerar tydligen inte landstinget dalarna, efter att  ha letat en bra stund har jag bara hittat ett telefonnummer till växeln och då ska man guidas vidare från växeln till ansvarig. Jag vill inte och orkar inte tala med någon utan jag vill ha mina klagomål på papper (i datorn) och samma gäller svaret. Allt ska vara svart på vitt. Det är lättare att hitta information om hur man kontaktar patientnämnden men det är jag inte intresserad av. Jag var inte ens säker på att jag skulle orka bry mig om att ta kontakt när jag började leta kontaktinformation men nu har jag blivit så pass irriterad så nu vill jag gnälla

Kommentarer

  1. Det är liknande till min VC, de har en allmän mailadress men det står på hemsidan att den kollas i mån av tid. Va, liksom?? Det är väl en sak att man inte kan beställa tid eller så via mail men ett svar ska man fan kunna bli garanterad i den här tidsåldern tycker jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fattar inte varför det ska vara så svårt att ha en mailadress till ansvarig tydligt utsatt. Ägnade en bra stund åt att leta jobbannonser till vc också men hittade bara gamla. Vet med mig att mailadress till verksamhetschef brukar vara angiven i jobbannonser, man får inte vara dum=)Hade önskat att jag hittat någon ny jobbannons för det kom en ny verksamhetschef för ett tag sedan. Ska fortsätta luska imorgon

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den