Så är anteckningen signerad eller nåt

Loggade in på 1177 och kunde nu se att den magiska läkarens anteckning inte längre står som osignerad/ovidimerad. Det innebär att jag nu har att ta ställning till om jag ska kontakta någon chef på vc och informera om att läkarens anteckning inte speglar undersökningar han gjort och att han hittade på en diagnos åt mig. Jag vet att jag borde göra det men samtidigt är jag så van vid att chefer och liknande inte riktigt lyssnar om man har en psykjournal. Att inte bli lyssnad på eller att de inte tar en på allvar tar så mycket på krafterna. Å andra sidan tänker jag på hur många fler patientjournaler han kan ha skrivit in felaktigheter i och det finns inget som säger att de någonsin kommer upptäcka det. För någon kan det kanske leda till sämre hälsa

Kommentarer

  1. Det är bra att du kontaktar dem för som du säger kan ju någon ha fått lida hälsomässigt av idiotens handlande.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den