Strålande dag

Känns inte riktigt som om saker går min väg idag. Igår snöade det rätt mycket och sedan blev det någon plusgrad. På morgonpromenaden var det därför rätt blött på vägbanan och lite snö/isklumpar överallt. En bilist verkade inte riktigt ha koll på det, han passerade nämligen onödigt nära och fort. Resultatet för min del blev snö/isvatten som stänkte upp på mina lår, lagom trevlig start på dagen. Nu upptäckte nog föraren min mindre trevliga gest med ett finger för han backade tillbaka och bad om ursäkt när han fattade vad han hade gjort. Så länge de har vett att be om ursäkt är det mer okej.

Nu hade jag tänkt läsa någon av e-böckerna i min läslista, man kan lägga e-böcker i en läslista på bibliotekets sida så att man slipper söka efter boken på nytt när man vill låna den. Det gick inte så bra för min läslista var tom och det var även min lånelista så det verkar som om det är något tok med bibliotekets sida. Om jag hade lyckats komma ihåg titeln på boken jag tänkte läsa hade det varit lätt att bara söka efter den på nytt men givetvis kommer jag inte ihåg. Att bläddra igenom många sidor med böcker för att hitta den på nytt känns lagom lockande

Kommentarer

  1. Jag HATAR sådana förare, hur jävla svårt kan det vara att visa gångtrafikanter lite hänsyn? *arg*
    Buggar i datasystem driver mig till vansinne, idag försökte jag logga in på Comviqs hemsida för att få support i chatten (de två idioterna vid de olika gångerna hjälpte inte ett dugg) och jag fick rensa cachen, köra F5, bakåt-knappen och lite annat flera gånger för att ens kunna logga in. När jag nämnde det för idioterna i supporten fick jag till svar "Nej, så är det inte". Say what?? Hoppas att dina läs- och lånelistor kommer tillbaka.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den