Tror inte riktigt på det

Mitt datorbatteri är på väg, fick veta det igår när transportfirman ringde. Det ingick tydligen hemleverans i priset och det är ju alltid trevligt när man får paket hem till dörren. Nu kommer inte mitt batteri att levereras så långt för enligt människan på transportfirman så kör de inte till den här byn. Det påståendet är lite underligt för bilar/lastbilar från det företaget ser man minst en gång i veckan i byn. Istället för att då få paketet levererat till dörren så ska vi möta transportbilen i en by 2km bort. Mycket underligt men på mån ska jag i alla fall få ett nytt batteri

Kommentarer

  1. Det låter ju utomordentligt märkligt måste jag säga, särskilt om du brukar se det företagets transportbilar i byn annars. Världen är full av märkliga människor, hoppas att de kommer i tid på måndag då.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den