Väntar på posten

En lagom underhållande syssla. Vet inte ens säkert att hundmaten kommer idag och gör den inte det sitter jag här helt i onödan. Att göra en paketsökning leder inte till något tydligt svar, planerad leveransdag är idag men när jag tittar på händelser så framgår det att paketen överlämnades till lantbrevbärare idag och ska levereras nästa vardag. Handlar alltså från en firma som man måste kvittera paketen från, är inte så koko att jag bara sitter och väntar på att få se om paketen dyker upp. Och där blev jag avbruten av att brevbäraren dök upp. Så nu finns det mat till djuren så det räcke någon månad igen. Bara djuren har mat och mår bra så gör det inte så mycket att pengarna aldrig räcker till det jag vill ha

Kommentarer

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den