Var finns det bra bloggar?

Ägnar mig åt att ha tråkigt och letar lite efter bloggar att läsa och i vanlig ordning hittar jag i stort sett inga. Det är inte många bloggar som jag läser så det hade varit kul att hitta fler. Tyvärr hittar jag bara bloggar som skrivs av folk med ätstörningar eller folk som bara gnäller över hur svårt allt är. Inget av det vill jag läsa och bilder på folk som ser mer döda än levande ut roar mig inte. Var finns alla bloggar som passar mig? Givetvis är jag inte ute efter bloggar som skrivs av "vanligt" folk utan gärna människor med någon diagnos men de ska kunna skriva och inte bara driva blogg för att få fler läsare. Alla bloggar som går ut på att bli stora är i mitt tycke tråkiga och det är ett desperat ljus över dem.
Skulle vara kul om alla som läser här gör ett inlägg i sin egen blogg och tipsar om någon annan blogg

Kommentarer

  1. Har du hittat några bra bloggar?? Förutom min då ;);)...hahaha. Jag har inte hittat några som faller mig i smaken på länge.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä har inte lyckats hitta en enda ny att läsa. Lyckas alltid störa mig på något, oftast är det att skribenten känns så jäkla ung/omogen.
      Din vet du att jag läser annars hade det varit ett bra tips=)

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den