Varför???

Det är väl bara att konstatera att min sömn är sabbad. Jag har bara haft sömnproblem en gång i livet och det var när jag tog något rävgift,psykmedicin alltså. Nu har jag bara sovit runt 4 timmar per natt i någon vecka och jag behöver runt 8 timmar för att fungera hyfsat. Jag har problem att somna och när jag väl gjort det vaknar jag ändå efter för få timmar. Inte nog med att hjärnan inte fungerar ordentligt när jag inte får sova utan jag ser även ut som om jag ska börja gråta hela tiden. Jättekul att vara trött och se ledsen ut. Antar att jag inte kan sova för att det är för många tankar i huvudet men det kan jag inte göra något åt

Kommentarer

  1. Jag lider enormt med dig, sömnbrist är hemskt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas att min hjärna skärper till sig för jag har inte godkänt det här

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den