Vilken oinspirerande dag

Jag släpade med mig mitt tyngsta objektiv på en promenad för jag tänkte muntra upp dagen med någon fin bild på ett rådjur, fågel eller något annat. Promenaden blev på runt en timme och på den tiden tog jag en bild som inte ens blev bra. Väl hemma tänkte jag sätta mig och läsa och ta en kopp kaffe. Jag lyckades läsa fem sidor, sedan somnade jag. När jag vaknade var kaffet kallt och nu sitter jag med datorn och glor samtidigt på 90 days to wed. Att jag tittar på det beror mest på att jag inte orkar leta efter något annat att glo på

Kommentarer

  1. Du försökte åtminstone inte spika upp något på väggen, det låter som att du hade hamrat dig på fingret då - det verkar som att du haft en sådan dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nänä det skulle jag inte ge mig på idag. Det bästa med den här dagen får nog bli att den snart är över

      Radera

Skicka en kommentar

Trevligt att du vill lämna en kommentar! Din kommentar kommer att synas så fort som jag har godkänt den